Go Kväll på er!
Jag är extremt trött å dagavild och uääh!!!! Trött igen...
Har vaknat två tre ggr på natten inatt å nattten igår för att det lät konstigt i huset.. Trode först något hade tippat från min fönsterbräda men visade sig att allt stod på sin plats... Igår natt hördes något vid min garderob men det var ju inget där så idag då jag kom hem efter praktiken och hade lagt mig på sängen så hördejag ljudet igen... Jag börjar smått ana att syrrans elgitarr snart kommer tippa på golvet eller ngt liknande.. Tror att det möjligen är den som låtit på nätterna men int vet jag... Kan vara en fågel som flugit in i fönstret också men minst troligt om ni frågar mig ;)

Nu försöker jag skriva oggboken men det går ju "JÄTTE" Bra... Inte alls, komemr int på vad jag ska skriva :/
Men nu måst jag angagera mig mera...
God Natt med er och Sov så Gott inatt!! <3
Puss & Kram

Hahah Fann en busig bild ;)

Kommentera

Publiceras ej