Godkväll!!
 
Idag är det måndag och jag har varit på min praktikplats. Jag går andra året i gymnasiet på en Lärlingsutbildning. Jag går "lärling Barn & Fritid". lärling innebär mer praktik, mindre studier... Typ.! 
   Jag har iaf tre dagars praktik i veckan och två dagar på skolan. Jag har detganska chill om man gemför med andra utbildningar och linjer.. Jag har som sagt två riktiga lektioner nu i tåvan, /Svenska & Samhällskunskap). Sen har jag valt till Massage som ger 100 poäng... I trean ska harjag valt Bild som mitt "valfria val till aktivitet"... Jag ville ha bild nu i tvåan men fanns vist inte att välja på.. o.O
 
Senare idag efter praktiken åkte jag till träningen. Jag tränar då handboll som A-flicka. GÅr ganska bra men känner att jag måste tränas mycket detta år.. Har missat några träningar och annat vilket gör att jag behöver ta ikapp lite kondition Och sådant... Nu skriver jag också loggboken för praktiken.. Ska snart se på Morden i Sandhamn med familjen.
 
  Hej svejs & Kramis <3
 
Målat lite ;)) 
Hahaha!!! Hittade en askul bild på instagram imorse xD..!
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej