God Jul å snart ett Gott nytt År!!
 
Hoppas ni haft en skön jul och fått bra presenter av ert trevliga sällskap =3
Sällskapet är ju som sagt det viktigaste med julen, om ni frågar mig.
Till julklappar fick jag redskap ifall jag ska baka som jag tänker använda då jag flyttar hemifrån, Lär bli ett tag tills det händer, står ju på kö för lägenhet men lär ju inte stå så långt upp i kön =/
 
Igår var jag med Tobbe å såg lite tv och lyssnade på Ebba Grön :) Det är först nu som jag inser hur bra de är så har lagt upp deras album på min spotify å lär nog lyssna sönder dem ett tag ^^ Jag visa han också serien Bates Mote så han fick se lite från den serien... Undrar inte om nästa säsong kommer upp nu2014 ngn gång..
 
Nu ikv ska vist två kompisar till mig å syrran komma över så de bli nog nice ;) Ligger just nu på golvet och kollar in bilder på da internätet som jag ska kunna rita av =]
 
Ni få ha en skön kväll!
Godnatt på er 
 
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
BabyLady96
Merry Christmas!!!
 
 

Kommentera

Publiceras ej