Godkväll på er å Grattis till mig å min syrra!!
Fyller ju somsagt 17 år idag 10 December (Nobelldagen) för er som inte viste, och de som har namnsdag idag är Malin och Marlene tror jag... Grattis till er iaf ^^
 
Min dag har bestått av praktik, lite dans på jympan med Rock´NRoll gruppen. Vi dansade till rockmusik å de va såå duktiga ;<)]
 
Jag har haft träning idag, jag som trodde vi skulle ha match men de blev inställda... Blev itne så glad då men träningen bestod för det mästa av match vilket var bra att träna på eftersom det blir cup på lördag i Kramfors... Bra bit från mig... ://
 
 
Nu sja jag skriva loggboken å sen få se se vad som händer...
Godnatt med er! ♥

BabyLady<3
 Två av presenterna på förskolan ^^
Match kläerna som jag fick träna i idag... Blev såklart missnöjd när matchen blev inställd... :( Jag kan ju lösa denna kub nu :DDD
 

Kommentera

Publiceras ej