Go kväll!
 
Idag var första dagen på skolan denna vecka... Jag har haft två lektioner, Svenska & Samhällskunskap. Samhällskunskapens lektion berättade lärarn om morgondagen, och visade lite information på filmer som "förberedelse" inför imorgon.. Vi hade även lite diskussioner om dagens ämne vilket jag inte riktigt kan prata om.. Det hörde till morgondagens uppgift som ska göras då.
 
   Efter att lektionen slutat gick jag med klasskamraterna och åt lunch och sedan började Svenskalektionen efter en ca 45 minuter.. Den lektionen såg vi på filmen Oliver Twist. Jag, syrran å en kompis till oss satt längst bak i klassrummet och jag lär ha nästan somnat tre - fem ggr. Jag blev jätte trött trots att det är en bra film. Jag har sätt på filmen tidigare också när jag var så mycket yngre, men jag kommer inte ihåg så mycket endå... Men synd att jag ska va så trött nu på dagarna och kvällarna... Jag lyckades faktiskt att somna vid halv 9 igår.. Kom hem vid halv åtta - åtta tiden och låg i sängen kvart över... Fick mig en lång och skön natt. =]<3
 
Efter de lektionerna stack jag, syrran å polarn till stan och va där en kort stund.. Sedan tog vi varsin buss hem, syrran å jag tog samma å kompisen tog en annan, och då gick jag av i Robban där jag skulle ha träning vid 18... Jag fick vänta ca 1.30 - 2 timmar... =// 
    Träningen bestod av fys (lite kondition, och styrka). Jag kommer ha träningsverk imorgon kan jag säga... I både mage, rygg och armar.. Kanke inte så mycket i benen, mest i armarna kanske... ;]]
 
Nu ska jag snart gå och göra mig klar för natten... Börjar bli dax nu.. =3
 
Godnatt på er! Sov så gott
Kramis
 
Gammal bild   men endå... STARKA FÄRGER!!!! :-O
Bjuder även på en ca två år gammal bild... Dessa kommer från sommaren mellan då jag gick i 9an och 1an :) Endå lite stolt att jag målat såhär och mycket fler... Bilderna fick ju inte alla plats på golvet i rummet... Rummet va för litet för de, iaf golvytan :// 
=3 <3

BabyLady <3

Kommentera

Publiceras ej