Tjäna på er!!
 
Idag för någon timme sedan piercade jag mig i ögonbrynet. Momma å syrran följde med mig dit, plus att man var tvungen att ha med förälder för att man skulle ha tillåtelse för att bli piercad. Hade bokat tid hos Skin Art. En mycket trevlig salong. Det va en fin fin salong och min mamma kände att vi valt rätt studio att besöka. Han som jobbade var också bra serriös inom sitt arbete och hade en skön stil om ni frågar mig ;] 
   Att ta piercingen gjorde inte lika ont som jag fick för mig att det skulle göra plus att det blödde ingenting heller :D Bra jobbat mannen!! 
   
Här fick jag med en bild på resultatet också :3 Wihii ♥
  
    Appropå piercing... Jag har totalt fastnat för American horror story och har nu kollat på datorn alla säsongerna. Eller alla å alla... Jag är på tredje säsongen och väntar på episode 11 som snart kommer läggas ut på någon hemsida där jag får se fortsättningen.. I'm in LOVE in that serie!! :)) 
 
hmm... Nu luktar det mat i hela huset.. Tror att maten strax är klar, så får säga ha en fortsatt skön kväll på er!
Pöss å Kramis! ♥
 
 

Kommentera

Publiceras ej