GoKväll!
 
   Längesedan jag skrev.. Tur jag inte har så många som kollar in min blogg då ;) Heheh... Nä.. Men jag har haft en ganska skön vecka.. Förrförra veckans fredag Fick vi i klassen baka tårta :) Vi bakade inte bottnarna men fixade rädden, och glassyren Osv. Det va både kul och gott ^^ Min grupps tårta vann som den finaste tårtan ;)
Vår tårta, längståt vänster <--   
 
 
 
Jag har prakti ksom vanligt och på samma ställe. Där går det ganska bra, trivs mer och mer, även om det int egår att trivas bättre men jag tyck verkligen om denna dendära platsen, kollegorna och barnen! Såå Fina människor!
 
Har haft lite roligt med att klottra på armarna så tänte dela med mig lite av de ;) Här kommer dem ^^
 
 
Heheh... Hade lite småtråkigt då jag gjorde dessa ;)
Nu sitter ja på rummet med musik och skriver loggboken. Sen efter de ska jag kolla lite på läxan som inte är gjord och även planera lite infö uppgifter som ska göras på praktiken.
  Tack och hej, Leverpastej!
 

Kommentera

Publiceras ej