Gokväll!
 
I går efter jag åkt hem från Tobias hade jag å syrran bjudit hit hoonom och en annan kompis för filmkväll. De stannade till ungefär 12 tiden då jag gick och la mig.. Tobias fick skjuts hem å Stefan skulle vist köpa hem efter att sista filmen skulle ta slut. Jag gick som sagt å la mig efter att Tobias åkt hem för annars skulle jag aldrig tagit mig upp från soffan i Tvrummet... 
   
    Nu idag, söndagen, så var det konfirmation för min kusin Victoria. Efter konfirmationen samlades hennes släkt bl a min familj m fl för att fira hennes konfirmation. Vi blev bjudna på goda pajer och gott fika. Vi kom oss hem vid 16 tiden och då råkade jag somna i ca 2 h så när mamma skulle bju på middag flög jag upp ur sängen grymt förvirrad... Jag fick ligga kvar några minuter till å sen gick jag ner för att ät med familjen. Det bjöds på Makaroner å korv.
 
 
Snart börjar Solsidan och Äkta människor på tvn så då ska jag se det med familjen. Får se vad dessa episoder bjuser på ;)
 
Gokväll me er, och Godnatt!
Kramis kramis

BabyLady<3

Kommentera

Publiceras ej